Monday, June 4, 2012

Follow on Bloglovin
Chociaż wzór flagi może wydawać się już delikatnie przestarzały, mam w szafie wiele rzeczy z tym motywem a moją ulubioną są spodenki z Topshopa. Zakładam je najczęściej do prostych, białych sweterków lub koszulek ponieważ gwiazdki i paski nie potrzebują już innych wzorów. Dopełnieniem do moich  stylizacji są zazwyczaj conversy i złota biżuteria.

Zakładając ubrania w amerykański motyw mam na uwadze nie tylko trend tego i ubiegłego sezonu lecz także moje nowojorskie wakacje 2009;) 

Przy okazji nowego posta chciałam polecić blog themalestreet.blogspot.com

Cheers





 | jumper - CUBUS |   NYC neclase - RIVER ISLAND | ring - H&M | shorts - TOPSHOP | shoes - CONVERSE




No comments

Leave a comment!

(Your IP-Address will be registered. Comments which are seen as offensive towards me or people close to me will be deleted. Spam and link-filled comments will be removed.)