Sunday, September 29, 2013


     Dzisiaj przedstawiam Wam dwójkę moich nowych cyfrowych przyjaciół;) Prowadzenie bloga bez aparatu byłoby skrajnie niemożliwe, tak więc przy zmianie aparatu zdecydowałam się pójść w stronę Nikona. Od tej pory wszystkie fotografie na blogu będą wykonane Nikonem d5100 oraz Nikonem J1. Mam nadzieję, że nowa jakość zdjęć przypadnie Wam do gustu.

Pozostając w temacie chciałabym odesłać Was do stronki http://www.lampy.pl/ gdzie możecie znaleźć mnóstwo pomysłów na oświetlenie wnętrza Waszego domu. Ja jestem oczarowana ofertą firmy:)

     Today I’d like to introduce my new digital friends;) When changing my previous camera set I decided to get familiar with Nikon company. Thanks to Nikon d5100 and Nikon J1 the quality of my photos will be noticeably better. I hope you’ll like my future posts. Enjoy!

Follow on Bloglovin


10 comments

  1. również posiadam d5100 jednak operuje nim chłopak podczas robienia zdjęć :) bardzo polubiłam go przy robieniu zdjęć na bloga kosmetycznego :)

    ReplyDelete
  2. do tej pory zdjęcia były świetnej jakości, klimatyczne, aż boję się myśleć co będzie dalej... ;)

    ReplyDelete
  3. wow !
    jakie cudeńka...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  4. na pewno zdjęcia będą rewelacyjne!

    ReplyDelete
  5. Czekam z niecierpliwością na efekty!

    ReplyDelete
  6. Też mam D5100 z obiektywem 50mm, kupiłam jakiś tydz temu :D.

    ReplyDelete
  7. ahh piękny jest ten biały nikon. <3

    ReplyDelete
  8. Ja też poszłam w stronę NIkona i zakupiłam d5100, ale jeszcze się uczę ;)

    ReplyDelete
  9. swietny jest!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete

(Your IP-Address will be registered. Comments which are seen as offensive towards me or people close to me will be deleted. Spam and link-filled comments will be removed.)