Wednesday, November 7, 2012


     Jesień to naprawdę bardzo problematyczna pora roku. Od ponad tygodnia czekam na przyzwoitą pogodę, dni są coraz krótsze i kiedy wracam z zajęć jest już ciemno. Tak więc wczoraj wykorzystałam chwilę bez deszczu, aby w końcu dodać nowy post! Światło nie pozwoliło mi na zrobienie zdjęć takich jakie zaplanowałam jednak powoli przyzwyczajam się do takiego stanu rzeczy. Mam tylko nadzieję, że mimo mrozu i deszczu za oknem moje wpisy nie stracą ani na jakości ani częstotliwości publikacji. 

     Kilka słów o dzisiejszej stylizacji: Numer jeden mojego zestawu to skórzana kamizelka-ramoneska. Szukałam idealnego modelu baaaardzo długo i mimo tego, że podobnych kamizelek jest w sklepach na pęczki, za każdym razem coś powstrzymywało mnie od zakupu. Może dlatego, że materiał nie był gładki, że miały mnóstwo zupełnie niepotrzebnych zdobień. W każdym razie, idealną rockową kamizelkę znalazłam (co dziwne!) w New Yorkerze Numer dwa: oficerki! Zdobycz z second-handu, która idealnie nadaje się na deszczowe dni. Uwielbiam tego typu buty a jesienią nie rozstaję się z nimi nawet na chwilę. Nawiasem mówiąc, ostatnio mam wielkie szczęście do ciuchlandów ale o tym już niedługo napiszę bardziej szczegółowo;) Numer 3 mojej stylizacji: marmurki. Dopasowane dżinsy to 50% wygodnego zestawu. Moje ulubione modele dżinsów to Molly z River Island i Leigh z Topshop (na zdjęciach). Torebkę znacie już dobrze z poprzednich postów. Jej wzór tak bardzo przypadł mi do gustu, że tej jesieni jest moim torebkowym numerem jeden!

Jeśli szukacie torebek idealnie pasujących do jesiennych stylizacji polecam stronkę: http://www.egalanteria.com.pl/pol_m_Torebki-1637.html

     Zapraszam do oglądania zdjęć, widzimy się wkrótce! 

     Autumn is such a problematic season! It’s been raining for almost a week and I am still waiting for a better weather. What is more, days become shorter and shorter and when I finish my classes it’s dark outside. Thus, I had a chance to take few photos yesterday when the rain stopped but unfortunately, the light was not proper to take good quality shots. I hope that my posts will be still frequently published and their quality will remain the same even if it’s snowing, raining or freezing outside. 

     Few words about my stylization: Number one of the set is a leather biker gilet. Although there are plenty of such gilets in stores, I was looking for the perfect one for a long time. I found it (surprisingly) in New Yorker and I am very glad I did. Number two: biker boots! If you only knew how much I love second-hands and this style of shoes! They are just irreplaceable in such a rainy and cold season. By the way, lately I am very, very lucky one if we talk about second-hands, but you’ll have a chance to read a bit longer note of that soon;) Number 3 of my today’s set: acid skinny jeans. Well suited jeans- 50% of a nice and comfortable outfit. My fav models are Molly from River Island and Leigh from Topshop (the one shown on pictures). You’ve already got familiar with my leopard bag which turned out to be my one and only this season! 

     Enjoy my pictures and see you soon then. 

Follow on Bloglovin
| jumper - H&M | gilet - NEW YORKER | jeans - TOPSHOP | bag - RIVER ISLAND | shoes - SECOND HAND |


29 comments

  1. Świetna stylizacja i bardzo oryginalna torebka!

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  2. chyba jest odrobinę za zimno na samą ramoneskę i sweterek, nie uważasz?:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. plus 16 stopni?:) jak dla mnie optymalna temperatura:) poza tym jeżeli tylko robi się chłodniej od razu zakładam ciepłą kurtkę, jestem typem osoby marznącej;p

      Delete
  3. ja się już denerwuję tym brakiem pogody. Wszystkie moje plany na posty czy zestawy muszą czekać :(
    Piękny masz sweter! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie;/ Wszystkie zaplanowane przeze mnie stylizacje muszą czekać aż będzie cieplej, w dodatku przez takie światło jakość zdjęć spada:/ Myślę, że wolałabym już prawdziwą zimę, miałybyśmy chociaż ładniejsze tło:D buziaki:*

      Delete
  4. Wspaniały zestaw, tak właśnie mogłabym wyglądać jesienią :)

    ReplyDelete
  5. Kolejna cudowna stylizacja :) Kamizelka idealna!

    ReplyDelete
  6. Przepiękne zdjęcia! uwielbiam Twoją torebkę :)!

    ReplyDelete
  7. wyglądasz super,a torebka jest genialna!:)

    ReplyDelete
  8. torebka, spodnie i sweter świetne "*"

    ReplyDelete
  9. kamizelka bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  10. Genialne! wszystko!
    Patrze za okno i już ciemno, mam wrażenie, że zbliża się już 20 a tu 17 :| Dobijające;|
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  11. Jesteś bardzo ładną dziewczyną, więc w takim momencie ocena stylizacji zawsze jest zaburzona ;))) Ale masz świetny styl!

    Twój blog bardzo mi się podoba, dodaję do obserwowanych.

    ReplyDelete
  12. uwielbiam burgund <3



    www.polinefashion.pl

    www.polinefashion.pl

    www.polinefashion.pl

    ReplyDelete
  13. Witaj! Bardzo lubię czytać twojego bloga i dlatego postanowiłam nominować Cię do do Liebster Blog! Pytania znajdziesz u mnie na blogu w zakładce „Liebster Blog" pod nagłówkiem. Odpowiedz jeśli masz ochotę i wytupuj swoich blogowiczów!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. niby proste, a jednak genialne połączenie :) uwielbiam sweter

    ReplyDelete
  15. Cudny outfit! Wyglądasz mega:)

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja <3
    powaliłaś mnie!!!

    ReplyDelete
  17. Bardzo łądne zdjęcia i ciekawa stylizacja, spodnie mają bardzo ciekawy wzór co klasycznej stylizacji dodaje orginalności,

    Całuje Tina :*

    ReplyDelete
  18. swietnie wygladasz ty to dopiero piekna jestes:) i te dlugie wloski slicznie :)
    ogolnie calosc super

    ReplyDelete
  19. Świetny sweter i zegarek, podoba mi się :)
    Trafiłam do Ciebie z Modnej Polki, będę obserwować,
    Zapraszam również i pozdrawiam,

    Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Fajna kamizelka:D Zapraszam do mnie na nowy post http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/11/the-housewarming-party.html :)

    ReplyDelete

(Your IP-Address will be registered. Comments which are seen as offensive towards me or people close to me will be deleted. Spam and link-filled comments will be removed.)